Ondřej Martínek

absolvent 2007
obor žurnalistika
marketingový specialista

Během studií na FF UP jsem se snažil mít v duchu renesance co nejširší záběr, a tak jsem krom žurnalistiky strávil několik let i na hospodářské ruštině, anglistice a bohemistice. Zbylý čas jsem věnoval studentskému aktivismu, kdy jsem kupříkladu inicioval první setkání studentských organizací s vedením UP nebo spoluzakládal a vedl třináct let vycházející časopis Helena v krabici. Nějaký ten pátek jsem strávil také v týmech AFO, ESN UP Olomouc nebo AIESEC Olomouc. Ještě při studiích jsem si vyzkoušel práci produkčního v S-Klubu, klubu 15 Minut nebo na Letňáku a organizoval několik (nejen) studentských festivalů.

V roce 2009 mne oslovil rektorát UP pro redaktorskou práci na vznikajícím oddělení komunikace, ale velmi záhy jsem se začal věnovat především marketingu a eventům. Měl jsem to štěstí, že jsem mohl být u vzniku a následné koordinace značek jako Olomoucký majáles, Zaparkuj, Daruj krev s rektorem, MEET UP, UPoint, Studentský klub UP, Kreativní Olomouc, UPlikace nebo u rozvoje Noci vědců, kterou mám na starosti dodnes. Ponejvíce se ale věnuji brandingu UP a uchazečským kampaním, kdy se nám podařilo se skvělým týmem, jenž tvoří univerzitní oddělení marketingu, jméno Univerzity Palackého vyzdvihnout na úroveň, za níž jsme pravidelně oceňováni nejen našimi studenty, ale také ostatními univerzitami a prestižními soutěžemi v oblastech PR a marketingu.

V roce 2023 obdržel Cenu děkana za šíření dobrého jména Filozofické fakulty UP.

Filozofická fakulta
Univerzita Palackého v Olomouci
Křížkovského 511/10
771 48 Olomouc
www.ff.upol.cz